About Me

Mula ditubuhkan pada tahun 2010 diasaskan oleh En Mohd Azhari selaku Presiden 3C..Objektif utama ditubuhkan adalah untuk mengeratkan hubungan penggemar-penggemar MTB dan mengisi masa lapang dengan aktiviti riadah yang sihat.

Thursday, April 28, 2011

crazy ride ~ pecah batu

Tarikh : 24 april 2011
jarak : 47 km (pegi balik)
peserta :
  1. Mr P
  2. pawi
  3. panjang
  4. nyam
  5. sepu
  6. gbum

setelah sekian lama sunyi dari aktiviti kayuhan akhirnya pada 24 april lalu 1 pogram telah berjaya dilaksanakan ..konsep kayuhan kali ini adalah berkayuh dan bercamping..sejajar dengan tema tersebut beberapa ramuan untuk  bbq dibawa bersama termasuk 2 ekor ayam yg telah siap diperap dang dibungkus oleh en pawi..credit untuk en pawi..(sedappppppp)..

jam 8.00 peserta berkumpul di bengkel L2, en sepu adalah peserta yg pertama tiba mungkin x sabar nak bekayuh.. dan org yg terakhir adalah Mr P..(hehehehehe)..setelah selesai membahagikan barang2 yg perlu dibawa , kayuhan bermula dan singgah sbentar di felda behrang untuk makan 'penambah tenaga' iaitu nasik lemak meran...

9.00 am kayuhan diteruskan melalui kawasan sukar felda behrang ke kg sg jurung (ofroad)..dan terus ke pecah batu melalui trek yg diluar dugaan pengayuh..memang mencabar..sampai dikawasan perkelahan aktiviti bbq bermula .. hujan mulaiturun namun x mematahkan semangat peserta untuk meneruskan aktiviti..antara menu bbq adalah ayam,jagung cameron, ikan tengas hasil pancingan Mr P dan panjang..

jam 4.00pm bertolak pulang melalui jalan proton city (onroad)..

berikut  sedikit gambar...layannnnnnnnn










1 comment:

  1. best trex new...boleh la contek2 klu nak kyuh...duk behrang x de kwn la nak kyuh..tpi time cuti sem mmng x de la kan..

    ReplyDelete